Number of the records: 1  

Improving Teaching of Mathematics Through Data Mining Learning Analytics

  1. Title Improving Teaching of Mathematics Through Data Mining Learning Analytics
    TranslationZlepšenie výučby matematiky prostredníctvom dolovania dát a výučbovej analytiky
    Author infoMária Mišútová, Martin Mišút
    Author Mišútová Mária
    Co-authors Mišút Martin EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source documentINTED 2019 : The 13th annual International Technology, Education and Development Conference. Pp. 786-791 online. - Valencia : IATED, 2019 ; INTED 2019 The 13th annual International Technology, Education and Development Conference. ISBN 978-84-09-08619-1. ISSN 2340-1079
    NoteVEGA 1/0373/18. - Institutional project 1609 04/2018-12/2019. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSpain
    Keywords matematika * analýza matematická * vzdelávanie * testy * dolovanie dát
    AnnotationMožnosti použitia výučbovej analytiky pri vyučovaní matematiky. Použitie kvantitatívnych metód. Skúmanie, návrhy a analýza vstupných testov a ďalší postup vzdelávania na základe výsledkov študenta.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00056-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF14.4 MBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.