Number of the records: 1  

Effects of Country of Origin in Product Categories: A Study Concerning Italy and Great Britain

  1. Title Effects of Country of Origin in Product Categories: A Study Concerning Italy and Great Britain
    TranslationVplyv krajiny pôvodu v kategóriách produktov: Štúdia týkajúca sa Talianska a Veľkej Británie
    Author infoElisa Rancati, Alessandro D'Agata
    Author Rancati Elisa
    Co-authors D'Agata Alessandro
    Source document European Scientific Journal. Vol. 15, no. 34 (2019), pp. 1-8. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2019. ISSN 1857-7431
    DOI 10.19044/esj.2019.v15n34p1
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPortugal
    Keywords správanie spotrebiteľa * pôvod tovaru * tovar * preferencie spotrebiteľské * rozhodovanie nákupné * prieskum * spotrebitelia * marketing * Taliansko * Veľká Británia
    AnnotationSkúmanie krajiny pôvodu produktu je strategická premenná pri predaji, ktorá ovplyvňuje nákup produktu a mení vnímanie zákazníkov v otázke kvality, očakávaní a spokojnosti. Tento vplyv sa skúma medzi Talianskom a Veľkou Britániou a kategóriami výrobkov. Výskum prebiehal v Miláne a Glasgowe v júni a júli 2019, na vzorke mládeže vo veku od 18 do 26 rokov, pretože by mali mať väčšie vedomosti o výrobkoch i pôvode a tým umožniť lepšie pochopenie budúcich trendov. Použitá dotazníková forma v dvoch rôznych jazykoch, aby sa predišlo posunom významu a pokazeniu porovnania výsledkov. Dotazníky obsahovali otázky o povedomí spotrebiteľa, o krajine pôvodu tovaru, ochotu kúpiť rôzne výrobky a s porovnávaním krajín a výrobkov. Na pochopenie správania spotrebiteľov a ich preferencií boli využité Likertove stupnice.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 34

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF371.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.