Number of the records: 1  

Creation of Marketing Information System in a Company and the Expected Value of Marketing Information

  1. Title Creation of Marketing Information System in a Company and the Expected Value of Marketing Information
    TranslationTvorba marketingového informačného systému v spoločnosti a očakávaná hodnota marketingových informácií
    Author infoJana Naščáková, Naqibullah Daneshjo, Erika Dudáš-Pajerská
    Author Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source documentInternational Conference on Advances in Business, Management and Law : 23rd & 24th November 2019, Dubai Business School. Vol. 3, no. 1 (2019), pp. 28-34 online. - Dubai : University of Dubai, UAE, 2019. ISSN 2523-6547
    DOI 10.30585/icabl-cp.v3i1.413
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited Arab Emirates
    Keywords manažment * systémy informačné marketingové * výskum marketingový * spoločnosti
    AnnotationEfektívne riadenie je založené na využívaní informácií vo všetkých fázach rozhodovacieho procesu. Systémy, ktoré sa používajú na účel účinného využívania informácií v spoločnostiach, ktorých úlohou je produkovať kvalitné a relevantné informácie potrebné na riadenie procesu. Informácie musia byť objektívne, na ktorých vedenie spoločnosti môže poznať stav kontrolovaného objektu a v primeranom čase usmerniť jeho vývoj k zamýšľanému cieľu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00072-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF319.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.