Number of the records: 1
Creation of Marketing Information System in a Company and the Expected Value of Marketing Information
Title Creation of Marketing Information System in a Company and the Expected Value of Marketing Information Translation Tvorba marketingového informačného systému v spoločnosti a očakávaná hodnota marketingových informácií Author info Jana Naščáková, Naqibullah Daneshjo, Erika Dudáš-Pajerská Author Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document International Conference on Advances in Business, Management and Law : 23rd & 24th November 2019, Dubai Business School. Vol. 3, no. 1 (2019), pp. 28-34 online. - Dubai : University of Dubai, UAE, 2019. ISSN 2523-6547 DOI 10.30585/icabl-cp.v3i1.413 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition United Arab Emirates Keywords manažment * systémy informačné marketingové * výskum marketingový * spoločnosti Annotation Efektívne riadenie je založené na využívaní informácií vo všetkých fázach rozhodovacieho procesu. Systémy, ktoré sa používajú na účel účinného využívania informácií v spoločnostiach, ktorých úlohou je produkovať kvalitné a relevantné informácie potrebné na riadenie procesu. Informácie musia byť objektívne, na ktorých vedenie spoločnosti môže poznať stav kontrolovaného objektu a v primeranom čase usmerniť jeho vývoj k zamýšľanému cieľu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00072-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 319.6 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1