Number of the records: 1  

Multifactor Analysis of Online Reputation as a Tool for Enhancing Competitiveness of Selected Tourism Entities

  1. Title Multifactor Analysis of Online Reputation as a Tool for Enhancing Competitiveness of Selected Tourism Entities
    TranslationMultifaktorová analýza online reputácie, ako nástroja na posilnenie konkurencieschopnosti vybraných turistických subjektov
    Author infoFrantišek Pollák, Nella Svetozarovová, Bozka Malinak
    Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Svetozarovová Nella
    Malinak Bozka
    Source document Global Business and Economics Review. Vol. 20, no. 2 (2018), pp. 231-247 online. - Geneve : Inderscience Enterprises Limited. ISSN 1745-1329
    NoteAPVV-15-0511. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSwitzerland
    Keywords reputácia podniku * ruch cestovný * podnik ruchu cestovného * zákazníci * manažment
    AnnotationSpôsoby a merania online reputácie vybraných podnikov v oblasti cestovného ruchu. Využitie štatistických metód na popis základných činiteľov, ktoré ovplyvňujú reputáciu na internete. Výsledky, použité na zvýšenie konkurencieschopnosti.
    Public work categoryADM
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 01165-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF7.3 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.