Number of the records: 1
Multifactor Analysis of Online Reputation as a Tool for Enhancing Competitiveness of Selected Tourism Entities
Title Multifactor Analysis of Online Reputation as a Tool for Enhancing Competitiveness of Selected Tourism Entities Translation Multifaktorová analýza online reputácie, ako nástroja na posilnenie konkurencieschopnosti vybraných turistických subjektov Author info František Pollák, Nella Svetozarovová, Bozka Malinak Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Svetozarovová Nella Malinak Bozka Source document Global Business and Economics Review. Vol. 20, no. 2 (2018), pp. 231-247 online. - Geneve : Inderscience Enterprises Limited. ISSN 1745-1329 Note APVV-15-0511. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Switzerland Keywords reputácia podniku * ruch cestovný * podnik ruchu cestovného * zákazníci * manažment Annotation Spôsoby a merania online reputácie vybraných podnikov v oblasti cestovného ruchu. Využitie štatistických metód na popis základných činiteľov, ktoré ovplyvňujú reputáciu na internete. Výsledky, použité na zvýšenie konkurencieschopnosti. Public work category ADM Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 01165-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 7.3 MB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1