Number of the records: 1
Franchising Modern Form of Business for Small and Medium Sized Enterprises in the 21st Century
Title Franchising Modern Form of Business for Small and Medium Sized Enterprises in the 21st Century Translation Franšízing ako moderná forma podnikania pre malé a stredné podniky v 21. storočí Author info Jozef Orgonáš, Barbora Paholková, Peter Drábik Author Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Paholková Barbora Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Management Studies. Vol. 8, no. 1 (2020), pp. 69-73 online. - Valley Cottage : David Publishing Company. ISSN 2328-2185 DOI 10.17265/2328-2185/2020.01.009 Note Slovak Franchising Association 2017-2018 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition United States of America Keywords franšíza * podnik malý * podnik stredný * prostredie podnikateľské * konkurencieschopnosť Annotation Definícia pojmu franšízing. Atraktivita danej formy podnikania pre malé a stredné podniky. Franšízing ako vektorom rastu rôznych ekonomických aktivít. Ďalšie trendy vývoja franšízy v 21. storočí. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00079-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 204.1 KB publicly available article
Number of the records: 1