Number of the records: 1  

Franchising Modern Form of Business for Small and Medium Sized Enterprises in the 21st Century

  1. Title Franchising Modern Form of Business for Small and Medium Sized Enterprises in the 21st Century
    TranslationFranšízing ako moderná forma podnikania pre malé a stredné podniky v 21. storočí
    Author infoJozef Orgonáš, Barbora Paholková, Peter Drábik
    Author Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Paholková Barbora
    Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Management Studies. Vol. 8, no. 1 (2020), pp. 69-73 online. - Valley Cottage : David Publishing Company. ISSN 2328-2185
    DOI 10.17265/2328-2185/2020.01.009
    NoteSlovak Franchising Association 2017-2018
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited States of America
    Keywords franšíza * podnik malý * podnik stredný * prostredie podnikateľské * konkurencieschopnosť
    AnnotationDefinícia pojmu franšízing. Atraktivita danej formy podnikania pre malé a stredné podniky. Franšízing ako vektorom rastu rôznych ekonomických aktivít. Ďalšie trendy vývoja franšízy v 21. storočí.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00079-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF204.1 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.