Number of the records: 1  

Umí organizace destinačního managementu prosadit svá videa na YouTube? (Komparativní studie)

  1. Title Umí organizace destinačního managementu prosadit svá videa na YouTube? (Komparativní studie)
    Parallel titleAre the City Destination Marketing Organisations Successful in YouTube Search Results? (A Comparative Study)
    Author infoZuzana Kvítková, Marek Plačko
    Author Kvítková Zuzana
    Co-authors Plačko Marek
    Source document Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 10, č. 3 (2019), s. 36-44. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2019. ISSN 1804-252X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords ruch cestovný * manažment destinačný * marketing * propagácia * film * výskum * štúdie
    AnnotationVideoobsah a jeho konzumácia patrí k trendom posledných rokov. V marketingu destinácie je video veľmi účinné a v kombinácii so sociálnymi sieťami dokáže zasiahnuť široké publikum. Najvýznamnejšou platformou pre zdieľanie videí je YouTube, ktorý je predmetom skúmania štúdie. Cieľ výskumu - zistiť, aká je úspešnosť organizácií destinačného manažmentu v prezentácii destinácie na YouTube a ako sa táto úspešnosť zmenila v čase, konkrétne za posledných 9 rokov. Analyzovaná vzorka 320 videí. Výsledok výskumu - YouTube ako náročné a ťažko uchopiteľné médium pre organizácie destinačného manažmentu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF271.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.