Number of the records: 1  

Deconstructing Marketing: How Should We Approach Marketing in the New Economy?

  1. Title Deconstructing Marketing: How Should We Approach Marketing in the New Economy?
    TranslationDekonštrukcia marketingu: Ako by sme mali pristupovať k marketingu v novej ekonomike?
    Author infoMaría Elena Rodríguez Benito
    Author Benito María Elena Rodríguez
    Source document European Scientific Journal. Vol. 1, no. Special (2019), pp. 74-94. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2019. ISSN 1857-7431
    DOI 10.19044/esj.2018.c5p6
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPortugal
    Keywords marketing * modely ekonomické * ekonomika nová * rozvoj trvalo udržateľný * spotrebitelia * spoločnosti
    AnnotationTeoretické vymedzenie nových ekonomických modelov. Marketingová kritika. Analýza podnikového prístupu v nových ekonomických modeloch. Rozdiely medzi ekologickou spotrebou a trvalo udržateľnou spotrebou.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: Special

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF944.4 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.