Number of the records: 1
Company's Identity, Logo and Trademark in the Marketing Praxis
Title Company's Identity, Logo and Trademark in the Marketing Praxis Parallel title Podniková identita, logo a ochranná známka v marketingovej praxi Author info Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková, Silvia Megyesiová Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Source document Visegrad Journal on Human Rights. Vol. 1, no. 6 (2019), pp. 38-42. - Bratislava : Pan-European University. ISSN 2644-5727 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords identita podniková * známky ochranné * logo * podnik * marketing * emócie Annotation Podniková identita v kontexte emočného marketingu. Ochranná známka. Emočný amultisenzorický marketing. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00111-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 274.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1