Number of the records: 1  

Existuje prepojenie medzi spotrebiteľským etnocentrizmom a kultúrnymi dimenziami?

  1. Title Existuje prepojenie medzi spotrebiteľským etnocentrizmom a kultúrnymi dimenziami?
    Author infoMarián Čvirik
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentEkonomický a finanční výzkum - prezentace výsledků doktorandů : recenzovaný sborník příspěvků z 6. ročníku konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní, 19. června 2019, Praha. S. 16-27 online. - Praha : Nakladatelství Vysoké školy finanční a správní, 2019 ; Ekonomický a finanční výzkum - prezentace výsledků doktorandů konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní / Helísek Mojmír ; Klesla Arnošt. ISBN 978-80-7408-190-3
    NotePríloha
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords spotrebitelia * kultúra * Európska únia * správanie spotrebiteľa * nákup * produkty
    AnnotationSkúmanie miery spotrebiteľského etnocentrizmu vo vybraných krajinách Európskej únie v kontexte kultúrnych dimenzií. Význam pojmu kultúra. Dimenzie a ich vplyv na spotrebiteľské etnocentrické tendencie. Prepojenie jednotlivých kultúrnych rozmerov na spotrebiteľský etnocentrizmus.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00105-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF432.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.