Number of the records: 1  

Systém manažérstva kvality ako prostriedok zvýšenia výkonnosti vybraných cestovných kancelárií z pohľadu poskytovania kvalitných služieb

  1. Title Systém manažérstva kvality ako prostriedok zvýšenia výkonnosti vybraných cestovných kancelárií z pohľadu poskytovania kvalitných služieb
    Parallel titleQuality Management System as a Means of Increasing the Performance of Selected Travel Agencies from the Provision of Quality Services
    Author infoTünde Dzurov Vargová, Milena Švedová, Erika Onuferová
    Author Dzurov Vargová Tünde
    Co-authors Švedová Milena
    Onuferová Erika
    Source document Journal of Tourism, Hospitality and Commerce : vědecko-odborný recenzovaný časopis. Roč. 11, č. 1 (2020), s. 17-31. - Brno : Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. Brno, 2020. ISSN 1804-3836
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords ruch cestovný * kancelárie cestovné * výkonnosť podniku * financie * likvidita * rentabilita * aktíva * pohľadávky * záväzky * riadenie kvality * systém riadenia kvality
    AnnotationTeoretické východiská vo vnímaní kvality v cestovnom ruchu. Znaky kvality služieb v cestovnom ruchu. Hodnotenie kvality služieb z pohľadu zákazníka a z pohľadu organizácie. Výkonnosť podnikov. Kvalita poskytovaných služieb v cestovných kanceláriách. Zhodnotenie výkonnosti vybraných dvoch cestovných kancelárií (Aeolus a FIFO) a skúmanie vplyvu systému manažérstva kvality na ich výkonnosť.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF418.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.