Number of the records: 1  

Which Factors Influence Consumer Ethnocentrism? The Case of Slovakia

  1. Title Which Factors Influence Consumer Ethnocentrism? The Case of Slovakia
    TranslationKtoré faktory ovplyvňujú etnocentrizmus spotrebiteľa? Prípad Slovenska
    Author infoMarián Čvirik
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentDOKBAT : 15th Annual International Bata Conference for Ph.D Students and Young Researchers, 6.-7.11.2019, Zlín. Pp. 208-216 online. - Zlín : Tomas Bata University, Faculty of Management and Economics, 2019 ; DOKBAT Annual International Bata Conference for Ph.D Students and Young Researchers. ISBN 978-80-7454-893-2
    DOI 10.7441/dokbat.2019.020
    NoteRegistrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * výrobky domáce * etnocentrizmus spotrebiteľský * prieskum * vek * ženy * muži * príjmy * vzdelanie
    AnnotationSkúmanie spotrebiteľského etnocentrizmu na vzorke 300 respondentov. Faktory, ktoré ovplyňujú spotrebiteľské správanie. Výsledky prieskumu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00118-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF549.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.