Number of the records: 1
Zákaznícky zážitok ako konkurenčná (ne)výhoda?
Title Zákaznícky zážitok ako konkurenčná (ne)výhoda? Author info Martin Mišík Author Mišík Martin Source document Zisk manažment. Roč. 12, č. 1-2 (2020), s. 58-59. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2020. ISSN 1339-2433 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords spokojnosť zákazníkov * konkurencia * správanie spotrebiteľa * zákazníci * väzba spätná Annotation Pri porovnateľných ponukách môže byť práve zákaznícky zážitok to, čo vás dostane o krok pred konkurenciu. Zákaznícky zážitok a jeho dôležitosť i v číslach. Ako zlepšiť zákaznícky zážitok. Spätná väzba od zákazníkov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2020: 1-10
article
Number of the records: 1