Number of the records: 1  

The Macroeconomic Aspects of Franchising

  1. Title The Macroeconomic Aspects of Franchising
    TranslationMakroekonomické aspekty franchisingu
    Author infoJozef Orgonáš
    Author Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Sovremennaja ekonomika v uslovijach globalizacii : sbornik Meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii, Nur-Sultan, 2019. Pp. 26-29. - Nur-Sultan : Jevrazijskij nacionaľnyj universitet im. L.N. Gumileva, 2019 / Kajken Ž.B. ; Tažbenova G.D. ; Sovremennaja ekonomika v uslovijach globalizacii Mezhdunarodnaya nauchno-prakticheskaya konferentsiya. ISBN 978-601-7308-07-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionKazakhstan
    Keywords franchising * franšíza * makroekonomika * podnikanie * prostredie podnikateľské * konkurencieschopnosť * podnik malý * podnik stredný
    AnnotationFranchising je moderná forma podnikania, ktorá v posledných rokoch prechádza fázou renesancie aj z ekonomického hľadiska a ktorá ponúka atraktívne možnosti pre malé a stredné podniky, najmä efektívnosť, životnosť počas prvých piatich rokov podnikania a pozitívnu víziu prežitia v období krízy a búrlivého obdobia. Udržateľnosť a úspešnosť podnikania prostredníctvom franchisingovej formy. Makroekonomické aspekty franchisingu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00122-003, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF315.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.