Number of the records: 1  

Marketingový výskum v digitálnej ére

  1. Title Marketingový výskum v digitálnej ére [elektronický zdroj]
    Author infoŠtefan Žák, recenzenti: Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya
    Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Another authors Pajtinková - Bartáková Gabriela (Recenzent)
    Pólya Attila (Recenzent) EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Issue dataBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2014. - CD-ROM 132 s.
    Issue1. vydanie
    ISBN978-80-225-3902-9
    Document kindmonographs
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing elektronický * výskum marketingový * ekonomika vedomostná * spoločnosť informačná * technológie informačné * neuromarketing
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number895395

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF5.5 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    electonic book

    electonic book

    Call numberLocationSublocationInfo
    895395SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.