Number of the records: 1
Using Weblogs in Teaching
Title Using Weblogs in Teaching Translation Používanie blogov vo vyučovaní Author info Eva Stradiotová, Radoslav Štefančík Author Stradiotová Eva EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Co-authors Štefančík Radoslav EUBFAJKIK - Katedra interkultúrnej komunikácie FAJ Source document Linguodidactica. n. 23, (2019) s. 189-208 online. - Białystok : Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku. ISSN 1731-6332 DOI 10.15290/lingdid.2019.23.13 Note KEGA 005EU-4/2018 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Poland Keywords blogy * vyučovanie * jazyky cudzie * zručnosti * študenti * učitelia * technológie informačné Annotation Používanie webových blogov vo výučbe a ich vplyv na zlepšovanie písacích schopností študentov. Weblog je vhodným doplnkom tradičného vyučovania v triede, pretože je založené hlavne na textoch a poskytuje študentom možnosť písať príspevky, publikovať ich, čítať ich a archivovať ich. Je to nástroj uľahčujúci výučbu písania v triede ESL (angličtina ako druhý jazyk). Výhody a nevýhody weblogov. Potenciál použitia blogov ako doplnku k štúdiu jazykov. Výsledky experimentu na ktorom sa zúčastnilo šesťdesiat nováčikov študujúcich anglický jazyk ako druhý jazyk na Ekonomickej univerzite rozdelených na experimentálnu a kontrolnú skupinu. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00215-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 163.3 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1