Number of the records: 1
Kritický bod podnikov kreatívneho priemyslu v podmienkach krízy
Title Kritický bod podnikov kreatívneho priemyslu v podmienkach krízy Parallel title Break-event Point of Creative Industry Enterprises in the Context of Crisis Author info Slávka Šagátová Author Šagátová Slavka EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 17, č. 1 (2020), s. 89-96 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2020. ISSN 2454-1028 Note VEGA 1/0340/19 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords priemysel kreatívny * kríza * tržby * náklady Annotation Pri skúmaní problematiky kritického bodu v podnikoch kreatívneho priemyslu zasiahnutých krízou je potrebné prepojenie poznatkov z dvoch oblastí. Prvou sú všeobecné princípy fungovania kritického bodu, druhá zahŕňa problematiku vymedzenia podnikov kreatívneho priemyslu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00182-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 462.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1