Number of the records: 1  

Kritický bod podnikov kreatívneho priemyslu v podmienkach krízy

  1. Title Kritický bod podnikov kreatívneho priemyslu v podmienkach krízy
    Parallel titleBreak-event Point of Creative Industry Enterprises in the Context of Crisis
    Author infoSlávka Šagátová
    Author Šagátová Slavka EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 17, č. 1 (2020), s. 89-96 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2020. ISSN 2454-1028
    NoteVEGA 1/0340/19
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords priemysel kreatívny * kríza * tržby * náklady
    AnnotationPri skúmaní problematiky kritického bodu v podnikoch kreatívneho priemyslu zasiahnutých krízou je potrebné prepojenie poznatkov z dvoch oblastí. Prvou sú všeobecné princípy fungovania kritického bodu, druhá zahŕňa problematiku vymedzenia podnikov kreatívneho priemyslu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00182-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF462.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.