Number of the records: 1  

Using Cost-Sensitive Predictive Modeling in Digital Marketing

  1. Title Using Cost-Sensitive Predictive Modeling in Digital Marketing
    TranslationPoužitie nákladovo-senzitívneho prediktívneho modelovania v digitálnom marketingu
    Author infoRomana Šipoldová
    Author Šipoldová Romana EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Source document EDAMBA 2019 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Empowering Actions to Achieve Global Goals: Implications for Economics, Business, Management and Related Disciplines : Conference Proceedings. Pp. 494-503 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Petianová Andrea ; Puškárová Paula ; Antalová Mária ; Árendáš Peter ; Badura Peter ; EDAMBA 2019 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4704-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords dáta * marketing elektronický * reklama * náklady * kampane reklamné
    AnnotationVýhody použitia analytických údajov a údajov pri plánovaní reklamných kampaní a nákupe reklamného inventára. Zvažovanie budúcich nákladov a výnosov. Problém stále rastúceho digitálneho marketingu s cieľom optimalizovať online kampane. Opis postupu uplatňovania stratégie, ktorá je citlivá na zisk / stratu. Porovnanie modelov štandardnej logistickej regresie a váženej logistickej regresie s uplatňovaním takejto stratégie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00189-013, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF287.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.