Number of the records: 1  

Brand Marketing of Regional Products – A Potential Strategic Management Tool in Regional Development

  1. Title Brand Marketing of Regional Products – A Potential Strategic Management Tool in Regional Development
    TranslationMarketing značky regionálnych výrobkov - potenciálny nástroj strategického riadenia v regionálnom rozvoji
    Author infoIvana Butoracová-Šindleryová, Kristína Hoghová
    Author Butoracová-Šindleryová Ivana
    Co-authors Hoghová Kristína
    Source document Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 11, no. 1 (2020), pp. 164-185. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISSN 1338-130X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords regióny * rozvoj regionálny * marketing * značky výrobkov * konkurencieschopnosť
    AnnotationPoužitie nástrojov strategického riadenia pre lokálny marketing v rámci regionálneho rozvoja. Definovanie vplyvu regionálnych výrobkov na rozvoj regiónov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF987.4 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.