Number of the records: 1
Brand Marketing of Regional Products – A Potential Strategic Management Tool in Regional Development
Title Brand Marketing of Regional Products – A Potential Strategic Management Tool in Regional Development Translation Marketing značky regionálnych výrobkov - potenciálny nástroj strategického riadenia v regionálnom rozvoji Author info Ivana Butoracová-Šindleryová, Kristína Hoghová Author Butoracová-Šindleryová Ivana Co-authors Hoghová Kristína Source document Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 11, no. 1 (2020), pp. 164-185. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISSN 1338-130X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords regióny * rozvoj regionálny * marketing * značky výrobkov * konkurencieschopnosť Annotation Použitie nástrojov strategického riadenia pre lokálny marketing v rámci regionálneho rozvoja. Definovanie vplyvu regionálnych výrobkov na rozvoj regiónov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2020: 1-2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 987.4 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1