Number of the records: 1  

Glasgow and Shanghai Cities as Learning Cities for Continuous Education: What Impact On Society as a Whole?

  1. Title Glasgow and Shanghai Cities as Learning Cities for Continuous Education: What Impact On Society as a Whole?
    TranslationMestá Glasgow a Šanghaj ako vzdelávacie mestá pre ďalšie vzdelávanie: Aký dopad má na spoločnosť ako celok?
    Author infoSherwan T. Ameen
    Author Ameen Sherwan T.
    Source document European Scientific Journal. Vol. 16, no. 13 (2020), pp. 101-110. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431
    DOI 10.19044/esj.2020.v16n13p101
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPortugal
    Keywords vzdelávanie * vzdelávanie celoživotné * vzdelávanie ďalšie * mestá * začlenenie sociálne * občania * spoločnosť * úroveň vzdelanostná * úroveň životná
    AnnotationV neustále rastúcom a zložitom svete si veľké mestá konkurujú, aby sa stali mestami vzdelávania, a pomáhajú tak svojim občanom zo všetkých sociálnych úrovní a prostredí a zároveň občania sa podieľajú na určovaní budúcnosti svojho mesta. Kľúčovou úlohou vzdelávacích miest je rozvíjať rovnosť a hospodársku stabilitu, prosperitu, osobné uspokojenie a mobilizovať všetkých svojich ľudí, aby dosiahli plný ľudský potenciál. Príklady dvoch miest z dvoch rôznych kontinentov, Glasgow vo Veľkej Británii a Šanghaj v Číne s cieľom vyhodnotiť kľúčové črty a dosiahnutie štatútu vzdelávacieho mesta. Porovnávanie týchto miest. Celoživotné vzdelávanie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 13

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF457.3 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.