Number of the records: 1
Glasgow and Shanghai Cities as Learning Cities for Continuous Education: What Impact On Society as a Whole?
Title Glasgow and Shanghai Cities as Learning Cities for Continuous Education: What Impact On Society as a Whole? Translation Mestá Glasgow a Šanghaj ako vzdelávacie mestá pre ďalšie vzdelávanie: Aký dopad má na spoločnosť ako celok? Author info Sherwan T. Ameen Author Ameen Sherwan T. Source document European Scientific Journal. Vol. 16, no. 13 (2020), pp. 101-110. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431 DOI 10.19044/esj.2020.v16n13p101 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Portugal Keywords vzdelávanie * vzdelávanie celoživotné * vzdelávanie ďalšie * mestá * začlenenie sociálne * občania * spoločnosť * úroveň vzdelanostná * úroveň životná Annotation V neustále rastúcom a zložitom svete si veľké mestá konkurujú, aby sa stali mestami vzdelávania, a pomáhajú tak svojim občanom zo všetkých sociálnych úrovní a prostredí a zároveň občania sa podieľajú na určovaní budúcnosti svojho mesta. Kľúčovou úlohou vzdelávacích miest je rozvíjať rovnosť a hospodársku stabilitu, prosperitu, osobné uspokojenie a mobilizovať všetkých svojich ľudí, aby dosiahli plný ľudský potenciál. Príklady dvoch miest z dvoch rôznych kontinentov, Glasgow vo Veľkej Británii a Šanghaj v Číne s cieľom vyhodnotiť kľúčové črty a dosiahnutie štatútu vzdelávacieho mesta. Porovnávanie týchto miest. Celoživotné vzdelávanie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 13
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 457.3 KB publicly available article
Number of the records: 1