Number of the records: 1  

Češi a reklama 2020

  1. Title Češi a reklama 2020
    Author infoJitka Vysekalová
    Author Vysekalová Jitka
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 1 (2020), s. 6-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords reklama * propagácia * výskum * médiá * internet * deti * Česko
    AnnotationVýskum postoja českej verejnosti k reklame. Dlhodobo pozitívny vývoj trhu s reklamou. Hlavné témy výskumu. Najväčší objem prostriedkov v televíznej reklame. Presýtenie reklamy na internete. Pomoc reklamy pri nákupnom rozhodovaní. Spoločenská úloha reklamy a postoje k reklame zameranej na deti. Segmentácia podľa postojov k reklame.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.