Number of the records: 1
Význam POP médií roste, říká POPAI CE a Nielsen
Title Význam POP médií roste, říká POPAI CE a Nielsen Author info Daniel Jesenský, Andrea Vozníková Author Jesenský Daniel Co-authors Vozníková Andrea Source document Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 1 (2020), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * nástroje marketingové * médiá * komunikácia marketingová * výskum * agentúry * firmy * Česko Annotation Využitie POP nástrojov v médiamixe firiem. Využitie POP médií podľa produktových kategórií - porovnanie rokov 2014 a 2019. Investície do jednotlivých komunikačných kanálov. Najväčšie uplatnenie POP médií v kategórii potravín, najmenšie v elektronike. Výhody spolupráce agentúra vs. výrobca reklamy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2020: 1-4
article
Number of the records: 1