Number of the records: 1  

Význam POP médií roste, říká POPAI CE a Nielsen

  1. Title Význam POP médií roste, říká POPAI CE a Nielsen
    Author infoDaniel Jesenský, Andrea Vozníková
    Author Jesenský Daniel
    Co-authors Vozníková Andrea
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 1 (2020), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * nástroje marketingové * médiá * komunikácia marketingová * výskum * agentúry * firmy * Česko
    AnnotationVyužitie POP nástrojov v médiamixe firiem. Využitie POP médií podľa produktových kategórií - porovnanie rokov 2014 a 2019. Investície do jednotlivých komunikačných kanálov. Najväčšie uplatnenie POP médií v kategórii potravín, najmenšie v elektronike. Výhody spolupráce agentúra vs. výrobca reklamy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.