Number of the records: 1  

2./111

  1. Title 2./111
    Author infoDušan Pavlů
    Author Pavlů Dušan
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 1 (2020), s. 24-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords reklama * knihy * literatúra * história * Česko
    AnnotationPripomenutie významného faktu z histórie českej reklamy. Titul článku zdôrazňuje fakt, že druhá česká kniha, ktorá sa venovala teórii reklamy na pozadí dobovej reklamnej praxe, vyšla pred 111 rokmi. Autorom bol Vojta Holman, ktorý prehĺbil poznatky, ktoré o tri roky skôr publikoval Zdenko Šindler ako prvú česky písanú knihu o reklame s názvom Moderní reklama. V. Holman vnímal a interpretoval reklamu a jej vplyv v kontexte širšieho spoločenského rámca, vo väzbách na ekonomiku, médiá, výtvarnú kultúru, grafický dizajn, spotrebné správanie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.