Number of the records: 1  

Marketing Strategy and Building Brand Value on the Hungarian Market

  1. Title Marketing Strategy and Building Brand Value on the Hungarian Market
    TranslationMarketingová stratégia a budovanie hodnoty značky na maďarskom trhu
    Author infoZoltán Zéman, Alexandru Bogdan
    Author Zéman Zoltán
    Co-authors Bogdan Alexandru
    Source document Ekonomicko-manažérske spektrum. Vol. 13, no. 2 (2019), pp. 1-9. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2019. ISSN 2585-7258
    DOI 10.26552/ems.2019.2.1-9
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords stratégia marketingová * značky * marketing strategický * hodnota * Maďarsko
    AnnotationNávrh optimálnej marketingovej stratégie pre budovanie a riadenie hodnoty značky pre maďarský trh. Prieskum a návrh stratégie pre konkrétnu firmu, ktorá ponúka svoje produkty výhradne na západoeurópskych trhoch.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF595.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.