Number of the records: 1
Manipulative Marketing Technologies in New Digital Reality
Title Manipulative Marketing Technologies in New Digital Reality Translation Manipulačné marketingové technológie v novej digitálnej realite Author info Vladimir Budanov, Irina Aseeva Author Budanov Vladimir Co-authors Aseeva Irina Source document Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 180, no. 11-12 (2019), s. 58-68. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2019. ISSN 1728-6239 DOI 10.21003/ea.V180-07 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine Keywords marketing elektronický * riziko * banky * etika * princípy mravné * siete sociálne * informácie sociálne Annotation Najvýznamnejšie sociálne a antropologické hrozby spôsobené aktívnym a často neetickým využitím digitálnych technológií. Nebezpečenstvo deformácie osobného profilu osoby, jeho kognitívnych a psychoemocionálnych schopností, čiastočnej disociácie jeho identity a dominancie klipových foriem myslenia v prostredí digitálneho značkovania, ktoré často prenikne celým kybernetickým priestorom. Digitalizácia bankovej a obchodnej sféry a ich kombinovanie na základe bodovacích a skríningových záujmov. Možnosť úniku osobných údajov z databáz BIG DATA veľkých bánk a obchodných sietí vrátane podrobností o súkromnom život. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 11-12
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.7 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1