Number of the records: 1  

Influencer marketing - vplyv influencerov na nákupné rozhodovanie špecifickej cieľovej skupiny

  1. Title Influencer marketing - vplyv influencerov na nákupné rozhodovanie špecifickej cieľovej skupiny : bakalárska práca
    Author infoValéria Hodošiová, školiteľ: Monika Stanková
    Author Hodošiová Valéria
    Another authors Stanková Monika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2020. - 65 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number911859

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce767.1 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.