Number of the records: 1  

Sociálny marketing - konštrukcia modelu rozhodovania spotrebiteľa v oblasti prevencie zdravia

  1. Title Sociálny marketing - konštrukcia modelu rozhodovania spotrebiteľa v oblasti prevencie zdravia : bakalárska práca
    Author infoMonika Tisoňová, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Author Tisoňová Monika
    Another authors Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2020. - 54 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number911889

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha199.7 KBfrom the EU IP address after logging in
    Elektronická verzia práce1.5 MBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.