Number of the records: 1  

Effects of Customer Knowledge Management on Marketing Management and Results: Case Study in Business Companies, FARS

  1. Title Effects of Customer Knowledge Management on Marketing Management and Results: Case Study in Business Companies, FARS
    TranslationVplyvy riadenia znalostí zákazníkov na marketingové riadenie a výsledky: prípadová štúdia v obchodných spoločnostiach, FARS
    Author infoSeyedmohammad Hosseinifard, Fateme Tohidi, Hamidreza Abootalebi Jahromi, Navid Abootalebi Jahromi, Nakisa Adib, Abdolhossein Ayoubi
    Author Hosseinifard Seyedmohammad
    Co-authors Tohidi Fateme
    Jahromi Hamidreza Abootalebi
    Jahromi Navid Abootalebi
    Adib Nakisa
    Ayoubi Abdolhossein
    Source document European Scientific Journal. Vol. 16, no. 16 (2020), pp. 244-254. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431
    DOI 10.19044/esj.2020.v16n16p244
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPortugal
    Keywords manažment znalostný * riadenie znalostí * ekonomika znalostná * správanie spotrebiteľa * marketing * vedomosti * zákazníci * spotrebitelia * podnik obchodný * spoločnosti obchodné * konkurencia * Irán
    AnnotationVyhodnotenie vplyvu riadenia znalostí zákazníkov na marketingové riadenie a marketingové výsledky v aktívnych podnikoch a obchodných spoločnostiach v provincii Fars v Iráne. Znalostný manažment a marketingový manažment. Marketingová efektívnosť, výkonnosť a riadenie. Znalosť správania spotrebiteľa môže byť významnou konkurenčnou výhodou, vďaka ktorej sa lepšie identifikujú príležitosti na trhu, dosiahnu lepšie výsledky a môže tak prispieť k zníženiu nesprávnych rozhodnutí.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 16

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF699.3 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.