Number of the records: 1  

Perception of Digital Marketing: Art or Science?

  1. Title Perception of Digital Marketing: Art or Science?
    Parallel titleVnímanie digitálneho marketingu: umenie alebo veda?
    Author infoMartin Kuchta, Monika Stanková
    Author Kuchta Martin EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Co-authors Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 49, č. 2 (2020), s. 162-175 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 0323-262X
    NoteKEGA 016EU-4/2019
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords obchod elektronický * digitalizácia * marketing elektronický * kreativita * technológie nové * technológie obchodné
    AnnotationSkúmanie či digitálni obchodníci, ktorí sú najviac postihnutí rozvojom moderných technológií, vnímajú marketingovú disciplínu skôr ako umenie alebo ako vedu. Kvantitatívny výskum vo forme online rozhovorov. Pohľad digitálnych marketingových pracovníkov na skúmanú problematiku a to, či je moderný marketing viac umením alebo vedou. Mikro a makroekonomické vnímanie informačných a komunikačných technológií.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00324-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF627.3 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.