Number of the records: 1  

Percepcie spotrebiteľov na SMS marketing: prípadová štúdia z darčekovej predajni v Hlohovci

  1. Title Percepcie spotrebiteľov na SMS marketing: prípadová štúdia z darčekovej predajni v Hlohovci
    TranslationConsumer Perceptions of SMS Marketing: A Case Study from a Gift Shop in Hlohovec
    Author infoFrantišek Križan, Katarína Čuláková, Pavol Kita, Kristína Bilková, Peter Barlík, Petra Hencelová
    Author Križan František
    Co-authors Čuláková Katarína
    Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Bilková Kristína
    Barlík Peter
    Hencelová Petra
    Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 49, č. 2 (2020), s. 107-120 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 0323-262X
    NoteAPVV-16-0232. - VEGA 2/0113/19. - KEGA 066UK-4/2020
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing elektronický * telefón mobilný * správanie spotrebiteľa * obchod
    AnnotationPercepcie spotrebiteľov nakupujúcich na základe reklamnej SMS a zhodnotenie významu prijatej SMS v marketingu predajne. Pilotný výskum SMS marketingu prebiehajúci na príklade darčekovej predajne Papi lokalizovanej v obchodnom centre Viktoria v meste Hlohovec. Mobilný marketing a SMS marketing.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00324-002, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF785.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.