Number of the records: 1
The Influence of Age and Gender on Customers’ Expectations towards Marketing Communications
Title The Influence of Age and Gender on Customers’ Expectations towards Marketing Communications Translation Vplyv veku a pohlavia na spotrebiteľské očakávania v rámci marketingovej komunikácie Author info Sandra Heiden Author Heiden Sandra Source document AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 4, no. 1 (2014), pp. 25-27. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2014. ISSN 2464-6733 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords spotrebitelia * komunikácia marketingová * vek * vzťahy genderové * hotelierstvo Annotation Vek a pohlavie ako faktory majúce vplyv na očakávania zákazníkov hotela v rámci marketingovej komunikácie. Objasnenie pojmu životnosť zákazníkov ako hlavný aspekt vplyvu. Zber dát uskutočnený prostredníctvom dotazníkov od európskej hotelovej skupiny. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 294.1 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1