Number of the records: 1
Analýza medzinárodnej pozície ekonomiky ČĽR - možnosti pre uplatnenie ekonomických záujmov Slovenska
Názov Mobilní marketing - bluetooth marketing Autorské údaje Petr Červenka, Jana Naščáková Autor Červenka Petr Spoluautori Naščáková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument SEMAFOR '09 - Slovenská ekonomika, mýty a fakty o realite : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Michalovce, 17.-18.9.2009. S. 51-57. - Košice : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2841-2 Poznámky VEGA 1/0859/09 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * telefón mobilný * komunikácia marketingová * kampane reklamné Anotácia Význam bluetooth komunikácie. Jednoduchá schéma bluetooth komunikácie. Siete bluetooth marketing. Predpoklady efektivity kampane. Bluetooth marketing je vhodný predovšetkých pre inovátorov a pre zdatnejších používateľov mobilných telefónov. Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 911131
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 742.3 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 2.6 MB z IP adresy EU po prihlásení book
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 911131 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Number of the records: 1