Number of the records: 1  

Analýza medzinárodnej pozície ekonomiky ČĽR - možnosti pre uplatnenie ekonomických záujmov Slovenska

  1. Názov Mobilní marketing - bluetooth marketing
    Autorské údajePetr Červenka, Jana Naščáková
    Autor Červenka Petr
    Spoluautori Naščáková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument SEMAFOR '09 - Slovenská ekonomika, mýty a fakty o realite : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Michalovce, 17.-18.9.2009. S. 51-57. - Košice : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2841-2
    PoznámkyVEGA 1/0859/09
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * telefón mobilný * komunikácia marketingová * kampane reklamné
    AnotáciaVýznam bluetooth komunikácie. Jednoduchá schéma bluetooth komunikácie. Siete bluetooth marketing. Predpoklady efektivity kampane. Bluetooth marketing je vhodný predovšetkých pre inovátorov a pre zdatnejších používateľov mobilných telefónov.
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra911131

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha742.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    911131SEKČasopisecká študovňalen prezenčne

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.