Number of the records: 1  

Interaktívny marketing ako moderný prístup k trhu a k zákazníkovi

  1. Title Interaktívny marketing ako moderný prístup k trhu a k zákazníkovi : dizertačná práca
    Author infoLinda Vašková, školiteľ: Ferdinand Daňo
    Author Vašková Linda EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Another authors Daňo Ferdinand (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2020. - 146 s.
    Document kindpráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing interaktívny * trh * stratégia marketingová * internet * technológie informačné * technológie komunikačné
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number911138

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Call numberLocationSublocationInfo
    911138SEKČasopisecká študovňaIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.