Number of the records: 1  

Marketing založený na dátach

  1. Title Marketing založený na dátach
    Parallel titleData-driven Marketing
    Author infoAlexander Tarča
    Author Tarča Alexander EUBPHFKJK - Katedra informačnej a jazykovej komunikácie PHF
    Source document Nové trendy v manažmente a marketingu - Ekonomicko - manažérske aspekty súčasného podnikania : recenzovaný zborník abstraktov z vedeckého workshopu. S. 29. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Kršák Branislav ; Mesároš Peter ; Nové trendy v manažmente a marketingu - Ekonomicko-manažérske aspekty súčasného podnikania vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4707-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * komunikácia * technológie informačné * dáta * reklama
    AnnotationNa to aby firma bola úspešná na trhu musí nazbierať čo najviac dát a vedieť ich premeniť na presné procesné kroky. Tento trend sa týka aj marketingu danej spoločnosti. Marketing sa už presunul do digitálnej sféry a vidíme trendy, ktoré sú podporované hlavne dátovou analýzou. Znamená to, čo najlepšie skúmanie vyselektovanej vzorky a cielenie reklám. Moderné technológie taktiež prinášajú okamžitú spätnú väzbu úspešnosti takéhoto typu marketingu a nástroje na jeho vylepšovanie.
    Public work categoryAbstractions of scientific titles in year-books from home conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00341-020, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.