Number of the records: 1
Effect of Marketing Communication on Consumer Preferences and Purchasing Decisions
Title Effect of Marketing Communication on Consumer Preferences and Purchasing Decisions Translation Vplyv marketingovej komunikácie na spotrebiteľské preferencie na nákupné rozhodovanie Author info Alena Kusá, Anna Zaušková, Ľudmila Čábyová Author Kusá Alena Co-authors Zaušková Anna Čábyová Ľudmila Source document AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. Vol. 10, no. 1 (2020), pp. 150-155. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2020. ISSN 2464-6733 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords komunikácia marketingová * preferencie spotrebiteľské * rozhodovanie nákupné * nákup elektronický * správanie spotrebiteľa Annotation Skúmanie vplyvu marketingovej komunikácie na preferencie spotrebiteľa a nákupné rozhodovanie u rôznych skupín. Poukázanie na marketingové nástroje majúce vplyv na nákupné správanie. Digitálna komunikácia a jej rastúci vplyv na konanie zákazníkov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 385.6 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1