Number of the records: 1  

Medical Ethics and the Learner-Centred Approach: Developing Materials on Organ Transplant and Euthanasia in an English as a Foreign Language Classroom in Higher Education

  1. Title Medical Ethics and the Learner-Centred Approach: Developing Materials on Organ Transplant and Euthanasia in an English as a Foreign Language Classroom in Higher Education
    TranslationMedicínska etika a učenie, zamerané na študenta: vytvorenie materiálov na tému transplantácie orgánov a eutanázie na hodiny angličtiny, ako cudzieho jazyka na vysokých školách
    Author infoValéria Jamrichová, Katarína Zamborová
    Author Jamrichová Valéria
    Co-authors Zamborová Katarína EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Source document Language Learning in Higher Education : Journal of the European Confederation of Language Centres in Higher Education (CercleS). Vol. 6, no. 1 (2016), pp. 119-144 online. - Berlin : De Gruyter Mouton. ISSN 2191-6128
    NoteRegistrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionGermany
    Keywords etika * študenti * jazyky cudzie * internet * vzdelávanie * kompetencie komunikačné
    AnnotationNáhľad do vývoja materiálov pre výučbu angličtiny, ako cudzieho jazyka pre študentov zdravotníckych odborov a prepojenie teórie a praxe v slovenskom kontexte. Témy z lekárskej etiky, ako je transplantácia orgánov a eutanázia, a to zdôraznením prístupu zameraného na žiaka.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01730-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.