Number of the records: 1
Medical Ethics and the Learner-Centred Approach: Developing Materials on Organ Transplant and Euthanasia in an English as a Foreign Language Classroom in Higher Education
Title Medical Ethics and the Learner-Centred Approach: Developing Materials on Organ Transplant and Euthanasia in an English as a Foreign Language Classroom in Higher Education Translation Medicínska etika a učenie, zamerané na študenta: vytvorenie materiálov na tému transplantácie orgánov a eutanázie na hodiny angličtiny, ako cudzieho jazyka na vysokých školách Author info Valéria Jamrichová, Katarína Zamborová Author Jamrichová Valéria Co-authors Zamborová Katarína EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Source document Language Learning in Higher Education : Journal of the European Confederation of Language Centres in Higher Education (CercleS). Vol. 6, no. 1 (2016), pp. 119-144 online. - Berlin : De Gruyter Mouton. ISSN 2191-6128 Note Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Germany Keywords etika * študenti * jazyky cudzie * internet * vzdelávanie * kompetencie komunikačné Annotation Náhľad do vývoja materiálov pre výučbu angličtiny, ako cudzieho jazyka pre študentov zdravotníckych odborov a prepojenie teórie a praxe v slovenskom kontexte. Témy z lekárskej etiky, ako je transplantácia orgánov a eutanázia, a to zdôraznením prístupu zameraného na žiaka. Public work category ADM Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01730-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 2 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1