Number of the records: 1  

The Importance of Customer Loyalty Programs in the Airline Industry

  1. Title The Importance of Customer Loyalty Programs in the Airline Industry
    TranslationDôležitosť zákazníckych vernostných programov v leteckom priemysle
    Author infoMark Wever
    Author Wever Mark
    Source document AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 5, no. 1 (2015), pp. 84-90. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2015. ISSN 2464-6733
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords doprava letecká * programy vernostné * zákazníci * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationÚloha vernostných zákazníckych programov v európskej leteckej doprave a ich dôležitosť pre letecké spoločnosti a zákazníkov. Prieskum, či zákazníci preferujú vernostné programy alebo lacné ceny leteniek.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF549.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.