Number of the records: 1  

Principles of the Experience Economy in Designing an Agritourism Product

  1. Title Principles of the Experience Economy in Designing an Agritourism Product
    TranslationPrincípy zážitkovej ekonomiky pri navrhovaní agroturistického produktu
    Author infoAnna Sieczko, Anna J. Parzonko, Wioletta Bienkowska-Gołasa
    Author Sieczko Anna
    Co-authors J. Parzonko Anna
    Bienkowska-Gołasa Wioletta
    Source document Agricultural Economics. Vol. 66, no. 4 (2020), s. 175-182. - Praha 2 : Czech academy of agricultural sciences, 2020. ISSN 1805-9295
    DOI 10.17221/209/2019-AGRICECON
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords agroturistika * poľnohospodárstvo * farmy * turistika * služby
    AnnotationÚvahy týkajúce sa predpokladov zážitkovej ekonomiky a ich možného uplatnenia pri vývoji agroturistického produktu. Majitelia poľských agroturistických fariem by sa pri zameraní na materiálne zložky svojej ponuky mali zamerať aj na potrebu navrhnúť nezabudnuteľné zážitky pre svojich klientov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF382.4 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.