Number of the records: 1
Principles of the Experience Economy in Designing an Agritourism Product
Title Principles of the Experience Economy in Designing an Agritourism Product Translation Princípy zážitkovej ekonomiky pri navrhovaní agroturistického produktu Author info Anna Sieczko, Anna J. Parzonko, Wioletta Bienkowska-Gołasa Author Sieczko Anna Co-authors J. Parzonko Anna Bienkowska-Gołasa Wioletta Source document Agricultural Economics. Vol. 66, no. 4 (2020), s. 175-182. - Praha 2 : Czech academy of agricultural sciences, 2020. ISSN 1805-9295 DOI 10.17221/209/2019-AGRICECON Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords agroturistika * poľnohospodárstvo * farmy * turistika * služby Annotation Úvahy týkajúce sa predpokladov zážitkovej ekonomiky a ich možného uplatnenia pri vývoji agroturistického produktu. Majitelia poľských agroturistických fariem by sa pri zameraní na materiálne zložky svojej ponuky mali zamerať aj na potrebu navrhnúť nezabudnuteľné zážitky pre svojich klientov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 382.4 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1