Number of the records: 1
Potenciál využitia behaviorálnej ekonómie v rámci manažérskych marketingových nástrojov
Title Potenciál využitia behaviorálnej ekonómie v rámci manažérskych marketingových nástrojov Parallel title The Potential of the Use of Behavioral Economics in Managerial Marketing Tools Author info Martin Horváth Author Horváth Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 13, č. 2 (2020), s. 102-118 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords ekonómia behaviorálna * marketing spoločenský * správanie spotrebiteľa * nástroje marketingové * marketing mix Annotation Správne pochopenie prepojenia behaviorálnej ekonómie na teóriu marketingu. Vplyv behaviorálnej ekonómie na manažérske marketingové nástroje. Priblíženie súčasného stavu behaviorálnej ekonómie a marketingu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00374-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 360.8 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1