Number of the records: 1  

Potenciál využitia behaviorálnej ekonómie v rámci manažérskych marketingových nástrojov

  1. Title Potenciál využitia behaviorálnej ekonómie v rámci manažérskych marketingových nástrojov
    Parallel titleThe Potential of the Use of Behavioral Economics in Managerial Marketing Tools
    Author infoMartin Horváth
    Author Horváth Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 13, č. 2 (2020), s. 102-118 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords ekonómia behaviorálna * marketing spoločenský * správanie spotrebiteľa * nástroje marketingové * marketing mix
    AnnotationSprávne pochopenie prepojenia behaviorálnej ekonómie na teóriu marketingu. Vplyv behaviorálnej ekonómie na manažérske marketingové nástroje. Priblíženie súčasného stavu behaviorálnej ekonómie a marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00374-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF360.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.