Number of the records: 1  

Microeconomic Aspects of Franchising

  1. Title Microeconomic Aspects of Franchising
    TranslationMikroekonomické aspekty franchisingu
    Author infoJozef Orgonáš
    Author Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 13, č. 2 (2020), s. 150-159 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords mikroekonomika * franchising * marketing * podnikanie
    AnnotationFranchising ako dôležitá forma podnikania. Fáza tvorby franchisingového reťazca, formy franchisingu. Mikroekonomické aspekty podnikania.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00374-004, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2020: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF630 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.