Number of the records: 1
Frazeologizmy a obraz – možné klasifikácie na príkladoch nemeckých frazeologizmov z reklamy
Title Frazeologizmy a obraz – možné klasifikácie na príkladoch nemeckých frazeologizmov z reklamy Parallel title Set Phrases and Picture - Possible Classifications Based on Examples of German Set Phrases from Commercial Author info Lucia Šukolová Author Šukolová Lucia EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ Source document Nové impulzy vo výskume cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie : zborník vedeckých prác. S. 113-120 CD ROM. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku, 2020 / Štefančík Radoslav ; Lišková Danuša ; Stradiotová Eva. ISBN 978-80-972278-6-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords frazeológia * jazyky cudzie * klasifikácia * reklama Annotation Ťažiskom príspevku sú nemecké frazeologizmy, ktoré boli použité v reklame a v rôznych kampaniach, lebo ich úpravy prinášajú pridanú hodnotu. Analýza skutočnosti, že v kombinácii idiomatického jazyka s obrazovým materiálom existujú určité spoločné prvky, podľa ktorých môžu byť klasifikované. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00371-004, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 997.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1