Number of the records: 1
Informačné a komunikačné technológie (IKT) v obchode a marketingu
Title Informačné a komunikačné technológie (IKT) v obchode a marketingu Author info Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková, Erika Dudáš-Pajerská, Naqibullah Daneshjo Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement X. (2020) : Reviewed Proceeding of Posts from the 10. International Scientific Conference. S. 95-102. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2020 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Duľová Spišáková Emília ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement X.. ISBN 978-80-225-4724-6 Note VEGA 1/0376/17 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords technológie informačné * technológie komunikačné * marketing * spotrebitelia * platby elektronické Annotation Problematika zavádzania informačných a komunikačných technológií do maloobchodnej činnosti, rovnako ako aj do marketingových aktivít s dôrazom na výkonnosť, ale aj bezpečnosť. Efektívnosť IKT riešení v elektronických odbytových kanáloch, ako aj adaptačné výzvy IKT v podmienkach retailu, čoho súčasťou sú aj online platby v kontexte spotrebiteľského správania. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00377-011, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 644.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1