Number of the records: 1  

Informačné a komunikačné technológie (IKT) v obchode a marketingu

  1. Title Informačné a komunikačné technológie (IKT) v obchode a marketingu
    Author infoVanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková, Erika Dudáš-Pajerská, Naqibullah Daneshjo
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement X. (2020) : Reviewed Proceeding of Posts from the 10. International Scientific Conference. S. 95-102. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2020 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Duľová Spišáková Emília ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement X.. ISBN 978-80-225-4724-6
    NoteVEGA 1/0376/17
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords technológie informačné * technológie komunikačné * marketing * spotrebitelia * platby elektronické
    AnnotationProblematika zavádzania informačných a komunikačných technológií do maloobchodnej činnosti, rovnako ako aj do marketingových aktivít s dôrazom na výkonnosť, ale aj bezpečnosť. Efektívnosť IKT riešení v elektronických odbytových kanáloch, ako aj adaptačné výzvy IKT v podmienkach retailu, čoho súčasťou sú aj online platby v kontexte spotrebiteľského správania.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00377-011, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF644.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.