Number of the records: 1  

The Future of Tv Advertising Targeting Young Slovak Consumers

  1. Title The Future of Tv Advertising Targeting Young Slovak Consumers
    TranslationBudúcnosť tv reklamy, zacielená na mladých slovenských spotrebiteľov
    Author infoAndrej Miklošík, Peter Štarchoň, Dana Vokounová, Marína Korčoková
    Author Miklošík Andrej
    Co-authors Štarchoň Peter
    Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing and Management of Innovations. No. 2 (2020), pp. 122-138 online. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511
    DOI 10.21272/mmi.2020.2-09
    NoteKEGA 016EU-4/2019. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    Keywords spotrebitelia * spoty reklamné * reklama * marketing * televízia * rozhodovanie * mládež * správanie spotrebiteľa
    AnnotationMladí spotrebitelia, často označovaní ako generácie Y a Z, sa veľmi líšia od predchádzajúcich generácií, pokiaľ ide technologické zručnosti, digitálne prostredie, multimediálny obsah a ich vnímanie televíznej reklamy. Skúmanie, či a ako mladý slovenský spotrebiteľ reaguje na televíznu reklamu a či je možné predpokladať, že tradičná reklama bude mať naďalej vplyv na spotrebiteľské rozhodovanie aj týchto generácií. Taktiež sa skúma ako sa správajú pri online vyhľadávaní aby sa o produkte dozvedeli viac.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE20 00397-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF670.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.